Відкритий лист
Шановний Андріє Михайловичу!
Дозвольте засвідчити Вам та колективу, який Ви очолюєте, свою найщирішу повагу!
З метою подальшого вдосконалення системи стосунків між Держрибагентством України, як сервісним органом, що покликаний створювати максимально сприятливі умови для розвитку рибництва і рибальства в нашій державі, та громадськими організаціями, які об’єднують працівників рибної галузі, фахівці Асоціації «Українська аквакультурна спільнота» спільно з експертами агенції новітніх технологій «АНТ» у вересні 2017 року провели контент-аналіз інформаційних повідомлень, розміщених протягом 2016-2017 років на офіційній сторінці Держрибагентства України у мережі Facebook.
В результаті аналізу з’ясувалося, що переважна більшість повідомлень, які було поширено на широкий загал Держрибагентством, стосуються роботи рибоохоронного патруля. Інформація щодо діяльності реальних господарств, які працюють в рибній галузі, мінімальна.
Так, зокрема, повідомлення щодо роботи підприємств аквакультури займають лише 3% від загальної кількості.
Серед них найбільша кількість повідомлень – 43% присвячена діяльності компанії VISMAR AQUA, 21% повідомлень розповідають про діяльність ТОВ СРП “ОСЕТР” (при цьому більшість з них мають позначку «реклама»), 14% присвячена ПП ЗАХІДНА РИБНА КОМПАНІЯ (Божик О.В.).
На усі інші підприємства, які працюють у сфері рибництва (а це тисячі виробництв), припадає лише 22% інформаційних повідомлень.
Такий дисбаланс викликає багато запитань до організаторів такої інформаційної діяльності, а саме:
– якими критеріями керуються фахівці Держрибагентства при доборі інформації, що розповсюджується для публічного ознайомлення державним органом виконавчої влади?
– чи були проплачені Держрибагентством кошти за рекламу окремих повідомлень у мережі Facebook? Якщо були, то хто давав вказівку на такі проплати?
Прошу Вас надати відповідь у визначений законодавством України термін.
З повагою,
виконавчий директор Асоціації «Українська аквакультурна спільнота»
Юрій Яременко